Friday, June 5, 2009

stylo...mylo...

fuuuyyyooo..... stylo gila....


hari tu aku jalan2 kat dataran pahlawan melaka... tujuan utama saje jer la nak jalan2 window shopping... pastu masuk la 1 kedai ni.. lupe dah name kedai tu. kat kedai tu bnyak spek itam, beg, ngan topi... so aku try2 la smue.. saje jer... then aku try la topi mafia mcm kat atas tu. then bini aku kate ngam (ensem la pendek critenye) aku pun beli la... actually aku prnah trnampak bassist kumpulan incubus pernah pakai mcm tu.. hakhakhak...



sekali balik rumah.... bini aku cakap mcm imran ajmain da... tp ok gak... aku suke gak imran ajmain tu... lagu yg aku paling suke:-

lagu ni...
dengarkan la....



3 comments:

  1. b, nisa cakap ada ati mo jadik model ka??
    ngeh ngeh ngeh

    ReplyDelete
  2. bgtau dia... bnyak dpt offer tp saja jak tolak...
    model syampoo pn ada...

    ReplyDelete
  3. nisa cakap... model iklan lintah bole la...
    muka pun da ada tanda mercedes kan?
    hikhik

    ReplyDelete