Thursday, November 20, 2008

THE ONE AND ONLY BUTTER


Band ni aku minat since sekolah lagi.... mase tu zaman nirvana waktu kurt kobain dah mendiang... mase tu hampir semue bdk kat skolah aku dpt pengaruh nirvana nie... happening jgk. ape x nyer... mase ni la sebelum bunyi loceng masuk kelas hampir semue budak lelaki tgh main gitar. bawak gitar kat skolah tu..... Mase rehat kalo x makan p main gitar.. lagu yang febret la mase tu " SMELL LIKE TEEN SPITRIT "...
Unique about butter ni is their music identity... ade attitude means ader matlamat jelas kalo kite dengar lagu diorang...

Pada peringkat awal mmg aku dengar mcm nirvana jer lagu2 diorang ni... tapi setiap album yang terhasil adalah berbeza... nampak kematangan dan terserlah identity muzik yang diorang gelarkan sebagai buttersound... paling ketara bagi aku transendance (betul x aku spell ni?) dan malayneum.... pergh!!! bile dengar baru aku tau napa aku suke muzik.... korang mcmane plak? kalo ade ape2 citer emel jer kat aku.... orrraaaaiiittttt....

No comments:

Post a Comment