Tuesday, November 25, 2008

My journey

Bulan 12 ni agak best la dalam idup aku..... 1st disember sampai 3rd disember aku p seminar kat hotel Crystal Oriental Kajang. aku x tau tmpt tu... aku x tau nk p ngan aper.. gamble la as usual.. Lepas seminar aku rushing balik Merlimau. 4th disember aku ader interview kat Bahagian Teknologi Pendidikan Melaka, jln tun kudu, Bukit Katil... ponn aku x tau tmpt tu... tanye org la... gamble lg as usual...
Seminar ni pasal Math and Science... Eh.. Conference bkn seminar.... Xtau aper aku bole contribute this time.... aku rase datang makan tidur jer kot... hahaha.....
Tapi I'll try my best to contribute something... Perjalanan idup nk survive tmpt orang bkn senang kn? bak kate pepatah....... ujan batu negeri sendiri... ujan emas d negeri orang... pasal tu ramai PTI kat cni kerje....
aper yang best 20th disember dah start cuti... aku balik tawau ler pulak..... nak kawin sebenarnye..... tp mmg penat la... 1 mggu jer kat kampung 2 ari lepas majlis dah kene balik merlimau ler pulak.... x tau ler aper jd lepas tu..... kehidupan berumah tangga.... korang doakan la aku bahagia ke anak cucu cicit oraitttt.....
NANTI CERITA LAGI..... aku nk kongsi ngan korang aper citer conference tu nnt.... CHOWWWWW.......

1 comment:

  1. hahhaaa...
    nda sama ka cuti kita nan?..
    ingatkan ditawau suda ko...
    bah tahniah nda selamat berumahtangga semoga kekal ke akhir hayat.

    ReplyDelete